Våndas

Sitter och förbereder mig för min presentation av min undervisning som jag skall hålla på Pulsen i Borås där det är träff för samtalsledare inom BFL (bedömning för lärande). Ha vissa funderingar över var mitt fokus skall vara. Skall jag ge en fragmentarisk bild av min undervisning eller skall jag prata om mina tankar som ligger bakom mitt förändringsarbete. För förändringar har jag genomfört. Och förändringar kommer jag genomföra. 

Ju mer jag sitter med min presentation desto mer blir jag övertygad om att jag skall faktiskt försöka hålla mig till att försöka förmedla mina tankar och hur jag har gjort och hur jag vill fortsätta att utveckla min undervisning. Jag hoppas att det kommer ge något för dem som kommer dit och lyssnar men hur det går återstår att se. Jag återkommer om det i ett senare blogginlägg. 

Lev väl!

Kommentera

