Gott nytt år!

Vid denna stund på året passar det ju bra att fundera över vad året har innehållit och vad det har givit. Kanske blir det för långt inlägg om jag skall gå igenom allt och beröra alla saker som berört och utvecklat mig så jag bara avslutar genom att konstatera att jag är övertygad om att nästa år kommer innebära många trevliga möten och nya utvecklingsmöjligheter. Jag ser fram emot att få dela med mig ännu mer av det jag upplever som flippande slöjdlärare och numera också föreläsande slöjdlärare. Jag hade aldrig lyckats med allt jag gjort om jag inte hade haft alla er där ute som bidragit med så mycket via sociala medier och även möten i verkliga livet (fast egentligen är ju twitter, bloggar, Facebook och dylikt lika verkligt som allt annat).

Jag vill bara säga som jag har hört flera gånger och som har varit lite av en ledstjärna för mig under året.

Fortsätt att dela med varandra och kom ihåg att tillsammans gör vi varandra bättre.

Gott nytt år!

/Leif

 

Kommentera

