Det är ju ganska häftigt!

Satt lugnt och stilla och hostade efter att varit hemma en dag från jobbet. Vinterförkylningen hade slagit till ordentligt och jag orkade inte så mycket men råkade slötitta på twitter och facebook då det plingade till i mobilen. Jag hade blivit omnämnd i ett tweet och där var jag igång. I en konversation med slöjdlärare @maardh @skapasaker @wernermattias och bildläraren @malinjonsson29 som diskuterade slöjd, utveckling, #slöjdchatt, #estetchatt och annat. Jag hade ingen tanke på att utveckla mina tankar ikväll, jag skulle ju bara vara sjuk, men det blev ett givande möte med lärare från flera delar av Sverige. En tillsammanskultur som leder till att tankarna kommer igång och utvecklingen går vidare. Jag hoppas att vi fortsätter med #slöjdchatt eller #estetchatt fler gånger. Du hänger väl med?DSC_0034

Kommentera

