Etthundratusentjugoen stycken!

Sitter just nu och fixar det sista inför en workshop som jag skall hålla i på Häggetorpsskolan i Tibro. Riktigt roligt och spännande att få börja terminen genom att träffa runt 20 slöjdlärare från Skaraborg. Tänker berätta om mina erfarenheter när det gäller digitala resurser och hur jag har gjort. Sen blir det deltagarna själva som får testa och pröva de olika sakerna jag berättat om. Jag hoppas att hinna med att hjälpa till efter förmåga.

Ser det som en ynnest att faktiskt får träffa andra slöjdlärare, få berätta om mina tankar men det viktigaste att få ta del av andras tankar. För jag har inte kunnat utveckla mig själv och min undervisning utan de runt omkring mig, de i min omedelbara närhet och de som kanske finns på lite avstånd men som finns nära med hjälp av facebook, twitter och andra sociala medier. Skärmavbild 2015-01-03 kl. 08.40.01Jag är helt förundrad över hur många som faktiskt följer mig och tittar på mina klipp på min youtube-kanal. Just nu är det uppe i 317 prenumeranter och jag har haft 100 021 visningar på min kanal. Visst det kanske inte är så mycket om man jämför med andra youtube-kanaler men för mig är det megastort. Jag vill tacka er alla för ert stöd och hoppas att ni fortsätter följa mig och ge mig nya tankar och funderingar som gör att vi blir bättre tillsammans.

Kommentera

