På måndag är jag där och inte här

Idag är det fredag och jag har min sista arbetsdag på Särlaskolan i Borås. På Särlaskolan har jag varit nästan tio år och nu flyttar jag vidare till Sandgärdskolan. Det känns lite pirrigt, väldigt roligt och lite tomt men jag ser med spänning fram emot att fylla mina dagar med nya erfarenheter. Jag vet att jag har sagt det förr men ni är många som gett mig många reflektioner och härliga möten så än en gång TACK!IMG_2782

Samtidigt som jag byter arbetsplats byter också ”min” slöjdblogg namn till Slöjd-Sandgärdskolan/Särlaskolan men det är fortfarande samma adress för att hitta dit. Anledningen till att den skall vara kvar är för att det är enkelt. Adressen är inarbetad och även min kollega som är kvar på Särlaskolan vill ju ha kvar den hos sig också. Så min tanke är att du kommer att mötas av något åt detta hållet.

Bild till slöjdbloggens sidhuvud

Men bara så att du vet. På måndag är jag där och inte här eller kanske är jag här och inte där. Oavsett vilket så kommer jag fortsätta att skriva och reflektera både här och där. Ha en bra helg!

Jag finns även på twitter: @leifhblomqvist

Jag finns även på facebook: Slöjdläraren Leif Blomqvist

Jag finns även på instagram: slojdlararen

Jag finns även på youtube: Leif Blomqvist på youtube

3 thoughts on “På måndag är jag där och inte här

Kommentera

