Terminen snart igång

Nu är terminen snart igång för eleverna och jag håller på att förbereda salen och undervisningen så att den skall bli så bra som möjligt för eleverna. En sak som jag ville testa redan förra året är thinglink som jag tycker verkar vara ett hjälpmedel för att förtydliga. I detta fall har jag det till att öva begrepp när det gäller verktyg. Jag måste helt enkelt testa och se om det kan vara någon som kan vara hjälpt av det. Återkommer säkert till det längre fram för att berätta hur det föll ut.

Kommentera

