Finn fem förbättringsmöjligheter

Efter att ha stött och blött många olika kommentarer på olika medier så blev det så att jag gjorde om min film från ”finn fem fel”-inlägget häromdagen. Det är ganska häftigt vad många olika kreativa förslag som dyker upp när jag ställer en fråga. Det förstärker bara uttrycket som jag har haft som ett mantra senaste åren ”tillsammans blir vi bättre”.

Den nya filmen har blivit publicerad men den ligger dold på min youtube-kanal. Det är väl kanske för att jag så genomtänkt gjort några fel och jag vill inte att någon skall tro att det är så jag vill att de skall göra. I och för sig är filmen märkt med ”finn fem förbättringsmöjligheter” genom hela filmen så kanske skall jag lägga den öppet. Kanske kan någon lära sig något eller fundera över hur man skulle kunna förbättra processen i just detta projektet. Oavsett vilket så kommer den uppdaterade filmen här:

Vad tror du? Hittar du något som do skulle vilja förbättra?

Kommentera

