4 år senare och 1000 prenumeranter

Tusen prenumeranter på min youtube-kanal, det kanske inte låter så mycket för dagens youtubers men för mig, en liten slöjdlärare, är det massor. Att jag skulle ha 1000 st prenumeranter på min youtubekanal är för mig jättestort. Jag som i januari 2013 startade min slöjdblogg för att hjälpa mina elever och strax innan dess startade jag också min youtubekanal. Jag tänkte att jag skulle hjälpa mina elever att bli bättre och känna sig säkrare i slöjd och de utmaningar de ställs inför när de slöjdar. Hade någon sagt detta till mig för fyra år sen så hade jag antagligen tyckt att de var tokiga men nu  är jag här och antalet följare ökar hela tiden. unspecified-4Riktigt roligt att det är så många som tycker slöjd är så viktigt att de vill följa mig. Jag tycker att det är kul att få så många positiva kommentarer av er ute i landet och jag hoppas att ni hänger med mig i framtiden för det kommer fler nya filmer om spännande projekt och tips i slöjdsalen.

Ett stort tack till er alla!

Kommentera

